איך להביא לקוחות דרך מנוע חיפוש של Google

Google תוצאות חיפוש מובילות

כל המידע המקיף על מנעו החיפוש של Google אורגני בעת הפעלת חיפושים אלה (ורבים אחרים), אתה למעשה דגימה קבוצת משנה של 100,000,000 אתרים בעולם.

נתונים אלה יכולים לסייע לך להבין את מצבם של אנשים באתר שלך, כך שתוכל לבצע שינויים שישפרו את הדירוג שלך.

Google מנתחת אתרים אלה כדי לסייע בהמלצות באתר וברמה העסקית כדי לשפר את הדירוגים.

Google תוצאות חיפוש מובילות

התוצאה העליונה תהיה הדף בעל הרלוונטיות הגבוהה ביותר לכוונת המחפש (מטרת Google) עבור התוכן והאתר שלך.

עבור רוב החיפושים, Google תמצא אתרים שלדעתו רלוונטיים לעסק או לאתר שלך.

רשום את 7 החיפושים הרלוונטיים ביותר להלן. באפשרותך להקליד את שם העסק שלך, המדינה או התעשייה שלך כדי לבדוק מה Google מצאה.

מדיה חברתית

איך אנשים מחפשים ברשתות !חברתיות?
כיצד אתה מעריך אילו אתרי מדיה חברתית רלוונטיים ביותר לעסק/אתר האינטרנט שלך?

איך אתה מבין אילו אתרי מדיה חברתית הכי רלוונטיים !.!.! לעסק שלך?
הנה מה לעשות:

אין באפשרותך לשלוט במנוע החיפוש, אך באפשרותך לשלוט בפעילות המקוונת של הלקוחות שלך.

השווה את האופן שבו הלקוחות שלך עוסקים במדיה החברתית, בבלוגים ובפורומים שלך כדי לקבוע באיזה אתרים עליך למקד את תשומת לבך.

ניתן לקרוא עוד מאמרים מקצועיים באתר הבא על עולם בלוג דיגיטלי קידום אתרים שיווק ברשתות חברתיות בניית אתרים איך לשפר את חויית המשתמש באתר הבא

Google תוצאות חיפוש מובילות

כיצד אנשים מחפשים את העסק/אתר שלך דרך Google?

כיצד אתה מודד את מה שהלקוחות שלך מחפשים כשהם מחפשים את !.!.! העסק שלך?
כיצד תוכל לזהות את צירופי החיפוש החשובים ביותר בהם ישתמשו הלקוחות כדי למצוא אותך ואת העסק שלך?

אתה לא יכול לשלוט מה מנוע החיפוש ימצא במאמציו כדי לאמוד מה העסק שלך צריך להיות מדורג ב-Google, אבל אתה יכול להשפיע על מה שהלקוחות יראו בתוצאות החיפוש.

נתונים אלה יכולים לסייע לך לקבל החלטות אסטרטגיות טובות יותר לגבי אופן מיטוב הנראות של האתר שלך ללקוחות.
אלה הן חלק מהשאלות העיקריות שעליך לענות עליהן אם ברצונך למטב את מאמצי ה-SEO שלך:

ניתן לקרוא עוד מאמרים באתר:

איך אתה יכול לקבל יותר ניראות בתוצאות החיפוש של Google?

מהם מונחי החיפוש הגדולים ביותר שהלקוחות שלך משתמשים בהם כדי למצוא את העסק שלך?

כיצד תוכל ליישם את האסטרטגיה העסקית שלך בהתבסס על מידע !.!.!?
אתה לא צריך להתחיל עם שם העסק שלך (יש אלפים מאיתנו בלינקדאין, פייסבוק, טוויטר, Google+, Bing, ואתרי מדיה חברתית אחרים!).

איזה מידע הלקוחות מחפשים הכי הרבה?

כיצד ניתן למטב את התוכן שלך עבור מנועי חיפוש?

בהתבסס על האופן שבו הלקוחות שלך מחפשים, מהם הדברים החשובים ביותר שתוכל לעשות כדי לשפר את הניראות שלך?

היכן אנשים מחפשים את העסק/אתר  שלך?
איך לקוחות מחפשים את העסק שלך?

כיצד תוכל לזהות מה יהיו מונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר כאשר לקוחות מחפשים את העסק שלך?

תוכל להפוך את אתר האינטרנט שלך לגלוי יותר ללקוחות המשתמשים במנועי חיפוש מקוונים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
צוות האתר

צוות האתר

יכול להיות שייעניין אותך גם

cat-551554_640 (1)
לבית

מה קונים בחנות חיות

מה קונים בחנות חיות חוץ מחיות חנויות של חיות הן חנויות ססגוניות שבהן ניתן לקנות חיות מסוגים שונים, אך לא רק. חנויות אלו נועדו לספק

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *